معاون سیمای رسانه ملی:

ببینید | پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است | سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود

معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به دانشجو: بنظر من این یک اتفاق تحولی در دوره تحولی سازمان است که برنامه‌های معارفی در حال پربیننده شدن نسبت به خیلی از برنامه‌های دیگر هستند. شما برنامه معارفی‌ای دارید که نمانام (برند) معروفی دارد؛ سال‌ها در حال پخش بوده و مردم با آن آشنا هستند و همینطور منتظر آن هستند.
کد خبر: ۱۴۵۲۳۷۹

به همین دلیل است که مخاطب سریال «زیرخاکی» براساس آخرین نظرسنجی بیش از این‌ها می‌شود. چراکه نمانام و شخصیت‌های آن برای مردم آشنا هستند.

مخاطب برنامه «محفل» امسال مخاطب بیشتری نسبت به «محفل» سال گذشته داشت؛ چون مردم با این نمانام آشنا شده بودند.

سریال‌ها نیز در حال دیده شدن هستند. قسمت جدید سریال «نون خ» در 10 قسمت اول، 41 درصد مخاطب داشته است.

تعداد بازدید : 12
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها